Thursday, January 1, 2009

HAI, saya puspa. sy suka seni. sy suka music. sy suka benda baru. sy tk takut hantu. sy ada lesen kereta, sy suka makan, sy gila man utd (o.o)//

DAHULU.

mereka di atas.adalah kawan baik sy . dr dahulu .smpai sekarang.gamba pertama. dgn hanna. age-18,

gambar ke 2 : nadira , age -19 kan? =p


gambar ke 3 : suhana,age- 17 (sbb ambik gamba utk majalah sekolah. rindu bai)


gamba ke 4 : dgn lutfi. lokasi : sama spt di atas =p


gamba 5 : fattah : age : 15. aku gemukk.ehehe =p.wek!



lelaki di atas ni nama dia lutfi. hari2 gaduh waktu kt skolah. tp bila nk gf. mintak pendapat aku jugak. hari2 bahan aku. tp bila gaduh ngan gf. cal aku. ber jam jam. hahaha. sengal =p. ktorg kenal form 3. dn rapat form 4.smpai lah skrng. ex gf dh bertambah tambah. yg sekarang ni . kau dh janji ckp nk kawen ngan dia. so kawen! . tuka gf lagi. aku dn rakan2 yg lain akan basuh kau habis habisan. walaupn market.jgn nk gedik sgt. tau? . setiap perjumpaan.mst ada fotogedik ngan mamat ni. sbb kawan baik itu smpai bila2 kan. thanks lut. walaupn gado ngan kau je bila jmpa. macam anjing ngan kucing.copp aku nk jadi kucing. =p.ehe,

finally 2008, satu dr kawan baik kawen. nadira =)


time ni .dira single . haha =p

and



wey aku form 1? yg buat peace. tu.rmbut pjg.muka gila tk menakutkan org langsung. OMG.
=p

gd nite.

(^.-)/


*ps. utk pic lebih jelas.klik pada gamba.tq =p




1 comment:

Anonymous said...

comel giler muke u time u frm 1.
muke kanak2 rebina. ;P

jikki.