Friday, February 26, 2010

=D


=)

Monday, February 22, 2010

dan berikanlah berita gembira kpd org org yang sabar.

Kita mula berfikir, mungkin Allah punya terlalu ramai hamba untuk diuruskan dan mungkin terlepas pandang dan permintaan kita yang tak kunjung makbulnya..
Allah sentiasa melakukan semua perkara dengan betul.
Cara Allah sentiasanya cara terbaik walaupun kelihatan semuanya salah..
Jika kita memohon sesuatu dan dikurniakan yang lain dari dipinta..
PERCAYALAH
pastinya Allah sentiasa mengurniakan apa yang diminta pada masa yang sesuai..
Apa yang kita pinta tidak semestinya apa yang kita perlu..
Allah tidak akan gagal memenuhi permintaan hambaNya..
Teruslah berdoa tanpa ragu dan mengeluh..
Duri hari ini mungkin bunga untuk hari esok..
Allah mengurniakan pilihan terbaik kepada mereka yang menyerahkan ketentuan kepadaNya..
Berdoalah wahai semua sahabat seagamaku..
Ingatlah, Allah sayang kita kerana kita pejuang agamaNya. =)

Sunday, February 21, 2010

shitos.tq.

shit kalah =(.nampak jari 3.3 tu tnde 3 gol. hm dia sorang bahan ktorg 3 org.mmg heaven jd dia. zale makan ayam tandori aku.tak senonoh. yg kaler merah je dia hbs kan.bawang pn habis.ish ish ish

param.hai param.hahahaha =p.

okay.hm.hr ni lebams lepaks.tp tk la dr pagi.dr ptg.ptg ngan bff skola.dira.malam ngan bff ofis. aku ngan konfiden pkai jersey man utd.best.table depan dpt wey. haih.gol brbtov dh cuns dh.skali everton kasi gol cam byk gila.banjingan looo!!. 3gol.van der sar pn cam hampeh.magnet tertanggal.pstu stay game chelski.dgn harapan chelski kala.rupenye menang.hampeh.penat jek aku stay.1am smpai uma.
hm.aku huru hara la lately.sape jodoh aku hah?
sape?
pening lah!
tp man utd kala.lagi pening
*Sobs sobs sobs.
ps : mamat nama param tu comel gila.dia kcik je.hahahaha. diorg pnggil dia param.i follow jekk =p.

Tuesday, February 16, 2010

happines okay.










.syukran. =).

Monday, February 15, 2010

Assalamualaikum

13 - 15hb feb aku kt cameron okay. best sgt.td ptg baru smpai rumah :DD.
hm. hm.

aku trfikir ni.
kena basuh kaw kaw pnya kat cameron. have fun have fun jgak.tp time kt apartment.ngan macik macik ..gila kena basuh. ua ua ua .. :( (mula la aku nak emo ni)

macik aku ckp : puspa ngan sapa ni skrng
aku : tkde la macik *aduh muka stuck
macik : aik? tanak cerita eh?
aku : tak.mmg tkde :.

mak aku plak : tah lah.ramai sgt.tktau la yg mana dia nak
aku : mane ada mama. sape jmpa mama nnt.dia la org tu

macik aku : jgn ramai2 nnt takut ada gadoh
aku : tak.tkde.ramai2 pn tkde.

macik aku : hujung tahun ni kita plan pi terengganu.kalau tk dpt card kawen puspa
aku : ha.kita mmg boleh pi terengganu.tkde nye card.awl tu hujung tahun ni (tp aku mmg berharap.kalau la ada.best okay? shit cam desperate plak bunyi nya ek?) *sigh.

abg sedara aku : cepat. hujung tahun ni .tak kira.
aku : ya Allah. (stress okay stress)

anyway.akak sedara aku dh lepas.age dia 26.time age 25.dia kenal kenal kan.bakal suami dia.
yg aku tahun ni.tk knal knal kan lagi.
aku tkde org yg bebetul aku konfiden.
yg aku baik skrng ni blaja lg.
yg dlu tah. (malas nk ingt)

kalau fikir balik.
ini takdir aku. cari mmg la penat.aku tak cari pn.mmg ada yg dtg.tp semua tknak komitmen.

bosan!.

-end.

Wednesday, February 10, 2010

:).

Senyum senyum.
byk benda done. :).
capek dong tp.capek.

okay.esok meeting.pstu ada kursus.
busy.
okay?

smalam. aku terima call dr sragen.dr adik comel yg mau kakak.okay aku kakak kamu.okay okay :)).heheh.
comel gila. sorang ckp bahasa melayu.sorang ckp indonesia jawa.ya Allah.payahnya nk paham.tp aku berusaha paham dan jawap.dia pn sama.hahaha. omaigod. :p.
study smart adik. :).wish you all the best sme bnde you buat.

ok lah.
nak bobo
capekkk okay capekk.

-end.

When the night meets the morning sun.




Tonight you're mine completely
You give you love so sweetly
Tonight the light of love is in your eyes
But will you love me tomorrow?

Is this a lasting treasure
Or just a moment's pleasure?
Can I believe the magic of your sighs?
Will you still love me tomorrow?

Tonight with words unspoken
You say that I'm the only one
But will my heart be broken
When the night meets the morning sun?

I'd like to know that your love
Is love I can be sure of
So tell me now, and I won't ask again
Will you still love me tomorrow?

So tell me now, and I won't ask again
Will you still love me tomorrow?
Will you still love me tomorrow?
Will you still love me tomorrow?


Good nite =)

Sunday, February 7, 2010

1/2 bersama hanna =)

ok
smalam pergi frinjan.
sbb nk beli buku ngan tshirt.

so skjp je.
sudden dpt text adi. "awk pegi?sy pegi.sorang"
i : "ok ok.jmpa kt sana.sy jap je.10pm calos.nk tgk buku ngan tshirt jek"
adi : ok

dh smpai.
skali jmpe nizar.
gosip gosip gosip. kawan nizar kawen dh.comel gila

kawan nizar : puspa kenal kan bini aku
(aku budget sj dia ckp bini.muda.kecik lg dr aku)
aku : hai. puspa *Salam salam
skali beha dtg
beha : weyy. slmt pengantin baru
kawan nizar : tq.bini aku dh ngandung dua bulan ni
aku ngan beha : congrats.
hahahaha. aku memula tk caya.trus pcaya.gila gempak. baru beberapa bulan tk jmpa ni. dh kawen. yela aku tkg sbb kt skudai beb.jauh :). congrats bro :DD.

yg nizar plak
nizr : hang kenapa tk apruv aku kt fb.sedih aku kena reject
aku : hahahaha. tk prasan.ade eh?
nizar : ada. kecik hati aku. malam ni hang apruv tau?
aku : hahahahaha.sumpah aku tk prasan.okay aku apruv.janji :D.
*aku dh apruv.alahai.cane la aku ble ter skip dia plak.ish ish.

hr ni plak.
lepak ngan hana.
jmpa couple gadoh. gila horror. dia tumbok dinding. kalau aku jd gf dia. aku calo je agaknya.tkpn aku ckp "apa brg tumbok dinding. terjun bawah terus la wey?". stupid. gaduh pn nk tumbok itu ini. tenang sudah.balik smayang. okay? *eh pehal aku plak emo ni :p.

well i love lepaking wit hana. lama gila tk jmpa. gosip gosip gosip. plus beli present utk bufday pacik botak (padahal lmbt lg) :p
hana hana dh btau su tak pasal

"kau nmpak antara mcd ngan mcdonald kau jln terus je . hahahaha. apa beza wey?" :p.

anyway. i loveee much weekend ni.walaupun jumaat depres mcm nk mati :p

i wish esok ada kegembiraan lg.
okay?
please?

thank you.

pil penenang spt di bawah :-

nyam nyam


love :)

Wednesday, February 3, 2010

true.

haih.
dah single.
tetibe ade cupid.
match maker.
seme lah.

*sigh.
tktau nk happy ke tak.
sentap pn ye jgak.
nape eh?

aku berserah je.
berusaha utk dpt yg terbaik.
apa saja.
apa saja.
semoga doa aku di dgr :).

Tuesday, February 2, 2010

ah.

___
____________
___________________
__________________________

hm.
hm hm.

ok bye.