Thursday, January 1, 2009

HELLO 2009 , HAPPY NEU YEAR. GUD BYE 2008

moment 1997- 2008 =). bye 2008 .

tahun 2009, Alhamdulillah. terima kasih Tuhan. sebab memberikan hari ini.dan hari esok kepada kami.

dulu lect pernah tnya aku.

lect : puspa, kalau sy tnya. hr ini dgn hari esok. kamu takut yg mana satu?

aku : hari esok. sbb hr ini sy ok.

lect. : salah. kena takut hr ini. sbb belum tentu kita boleh hidup sehabisnya.selagi belum habis hari ini . (nada serius)

aku : setuju. maaf.td sy jawap.tnpa berfikir. sy ingt soalan itu tidak penting. .skrng sy rasa ia penting.satu benda baru. (time tu clas komunikasi =) )

sepanjang saya 23 tahun ini. thanks utk mama abah abg, sbb jaga sy. terima kasih kerana menjadikan sy anak yg tidak gagal. atleast.sy tahu.tujuan hidup sy utk apa.

terima kasih pada diri sendiri. kerana sepanjang 2008. sy tidak leka dgn menjadi gadis sosial.dn sy tidak leka dgn kehidupan yg semakin byk cabaran.=D.

sy suka 2008 . even byk suka duka. tp rasa lebih kuat dr dulu.tahun 2008 la belajar kena maki ngan bos.heh. blaja utk hadapi org ramai . thanks utk kerja. yg sudah setahun ini ..

and. vid di atas. memberitahu. hidup tidak pernah bernoktah. mereka kawan2 dari sy form 1. kaalau korang bukak blog aku. aku syg korang. dgr?

td sambut new year.dgn hana dn suhana. sebenarnya mahu dira juga ada.tp dia ke langkawi. ye kamu dh ada suami.sy understand. syg kamu k dira. bukak blog.layan video yg ku buat khas utk korang. dn cd yg ada pada su tu. pandai2 korang nk bahagikan mcm mana. aku sempat burn satu je .sbb tkde dvd dh.kekeke =p.semua watak di dalam video ni,mcm tk pecaya smpai skrng kita masih bersama kan? bila raya. bila ada yg kawen. bila puasa. msti akan jumpa. sumpah aku tk lupa korang. eve baby eve..

and aku besengkang mata utk pencarian gamba gamba lama ini. hanya utk kalian ya? oleh itu kalian. sila sayang aku. (harap balasan.hehe) =p

selamat tinggal 2008. kawan kawan. kita dh 24 tahun. OMG. semoga sy semakin dewasa. semoga Tuhan merahmati kita semua. semoga Tuhan kurniakan kita kekuatan untuk sentiasa bersedia hadapi hari ini dn esok dan selagi ada kehidupan utk kita. semoga hari kita semua akan lebih baik dr hari sebelum ini. Amin.

- 1 jan 2009 -

No comments: