Wednesday, December 17, 2008

YEAHS. AND INI SEPANJANG PEKERJAAN YG DILAKUKAN NON STOP SEPANJANG 2008 . FINALLY. 2008 SUDAH MAHU BERLALU. ADA LAGI TK SMPAI SEBULAN NAK COUNT KAN?

ha best kan kerja daku. dalam age 23 . aku dh mula tau pasal public relation. pasal kena jadi sweet talker utk cari information pasal tourism. demmit memula dulu aku kosong jgak la. sbb aku budak IT. yg tercampak ke bhgn pr.

1st event aku kena kerja time. aku kt pr. sgt cisdel. ingt tk zale? heh. mcm mana aku kena turun utk pantau ceramah politik yg sedang berlangsung. kt apetah tmpt tu.ish ish.smpai kul 12.bila mak cal tnya bila nk balik. si bos ketawa. satu kereta tu bleh begema. ish ishhhhhhh.ni seme pasal politik(demmit. i dont like). pasal utk menjadi superduper frendly. mana saja aku tk tercampak. =p.

setiap sabtu ahad bekerja tnpa berhenti.dn akan cuti apabila demam. heh. ada aku kisah? ;p. itu nama nya cari rezeki disamping cari pengalaman baru yg aku rasa seronok :D.

pengalaman kena maki ngan public.dn ada beberapa org dan reason kena maki tu tk munasabah. kasi telinga semakin tebal. hati dn jiwa semakin spt batu. utk selalu kuat lah.kan? (tp kadang2 ada juge down nya.haha. perempuan perempuan *sigh)

menghadiri meeting. yang ada kalanya superduper bosan wey. omg. kenapa meeting jarang ada yg best.dh la meeting jarang yg best. pastu kena buat report. kadang2 ada je ayat yg hancur. dn akan dibasuh dgn bersihnya oleh bos. ada aku kisah? tkde kot. sbb aku cari rezeki. :D.

kena buat paperwork utk laman budaya yg haih.cepatlah famous. aku mcm nk mati buat paper work. isk. tp dh upgrade.cuma . tu la. bila nk femes. nnt aku promosi lagi byk .yak?

bila meeting je kena basuh. bila meeting je kena basuh. sebenarnya bagus di basuh. tu maknanya bos concernn. kan korang? =p.

bulan ni semakin berlalu. aku tau apa yg ada di fikiran semua rakan ofis. semua sedang menikmati hari2 gembira yg akan ber akhir. kan korang? tk apalah. lama2 telinga kita kebal. kita anggap itu semua challenge yg mmg tertulis utk kita. mari upgrade lagi . lagipun lepas ni kalau stres. dh ada port nk lepak (gym).

bulan ni semakin berlalu. aku dpt rasa.beberapa hari dlm minggu ni.kita semua betul2 menikmati. lepas ni dh tk blh mcm bulan ni. betul? waktu2 kita akan pack. tiada lagi gosip. tiada lagi ketawa yg kuat . tiada lagi shah alam walk. oh rutin adekah.mcd seperti biasa? atau cafe bawah yg kurang menarik itu? bungkus? ya babe ya.

itu semua.

pasti. \\(o.O)//

gud luck kita semua.

*Do, or do not. There is no 'try

No comments: