Thursday, December 18, 2008

haih.

Biar Lelaki Sayang Perempuan Lebih,
daripada Perempuan Sayang Lelaki Lebih..
masa couple mmg x nmpk sgt.
bg aku, masa dh nikah br nmpk relevan apa aku ckp.

dh sehati, sejanji untuk hidup bersama.
disaksikan tok kadi, wali dan saksi2 yg sah.
Lelaki..blh kahwin smpi 4 dlm satu masa.
Perempuan, seorang saja dlm satu masa.

Lelaki (suami) yg sayang sangat/lebih pada perempuan (isteri) mungkin x cari perempuan lain sbb dia dh ada isteri yg dia sendiri sayang & cinta.
bg aku, ppuan mcm ni mgkin lbh secure sbb suami akn pstikan si isteri tjaga. lgpun, isteri klu dia cinta org lain pun, dia x blh kejar lelaki lain sbb dia dh bsuami.

TAPI, klu si isteri yang sayang suami dia lbh dr si suami syg isteri, kmgkinan besar, dia kne hadapi risiko yg si suami mgkin akn cr ppuan lain yg dia cinta..

betul?
aku dpt entri ni dr blog seorang kawan.
dia pn tk kenal aku.

tp aku pernah dgr benda ni . sama. dari org yg rapat dgn aku juga.
hm.
lama lama. jadi percaya.

em.

p.s : nk pegi pakli. dgn hana dan suhaana. sbb hr ni kerja byk. so sy mahu space utk bercerita.berkenaan bukan kerja. tq. bye.

No comments: