Tuesday, October 5, 2010

ha-ppy.

wey. i nak ada family sendiri mcm kt atas ni. anak 4 org. 3 laki 1 perempuan. (eh itu gambar curi. kalau pic design sndiri.. nak 2 laki 2 perempuan )

hm. bila down cani. baru la rasa.pentingnya extra bahu.. =(. dlu time blajar ada ramai bff yg aku pinjam bahu. hbs blaaja ada jgak beberapa bahu yg aku pinjam. tp tk selalu tk dpt selalu mcm dlu.. bila lagi besar.lg rasa sorang2. lagi lagi bff ramai yg dh kawen..=( *bedaa donggg.. semua mula busy dgn kehidupan masing2.
tmasuk la aku. busy dgn kerja.bgn pagi kerja.balik kerja bilik.demam.tdo. tp tkpe la.setiap kali kerja. adalah benda baru. kerja tu kira cari ilmu. Islam mmg suruh kita jgn berhenti cari ilmu.. lagi pulak kerja tu ibadah.nk dpt pahala jgn merungut. insya Allah. moga Allah kuat kan aku. plus kawan2 semoga ktorg selalu ikhlas.Ameen.

bila tkde extra bahu.. (bahu mak mmg terbaik.tp slalu buat2 happy bila dgn mak.sbb tk sampai hati nk tgk dia risau =( ). thanks mak. walaupun adik plastik kadang2.sorry ma ;(.

insya Allah. Allah yg satu.mengadu kt Allah pn adalah jalan terbaik.
agak agak aku strong tak nk sabar dgn semua situasi..

sabar adalah jalan terbaik
insya Allah puspa

insya Allah.

No comments: