Monday, May 17, 2010

JK.

:).thanks korang.menjumpakan diri td.best okay ;). tkde cte pasal kerje. tp ade ngadu2.thanks lah dgr.yela down. =(. down down.

kena byk muhasabah diri la.byk yg jd halfway.tktau kt mana silap.ada la yg nk kena topup sana sini.semoga Allah beri petunjuk.lately rasa scary kt diri sendiri.nak peluk mak 24 jam je pun ada. tak kuat.tk suka jd half way.tak suka. *sigh.

kita merancang tuhan menentukan.

kalau peluk mak ..pstu sudden nanges.nnt mak risau =(. so td gf ada. mcm tenang sgt.nanges dgn Allah dah selalu.paling ada semua rahsia Allah la.mmg Allah tempat terbaik kita mengadu.

thanks gf ;).sket lagi aku nk nanges.serius.tp bila aku diam.maknanya tgh control diri sendiri.aku tkde luck sgt wey.tp usaha tu penting kan.doa kan aku please korang. and smpai hari ni. aku tktau aku kena harap apa kecuali aku boleh buat family aku happy. happines untuk diri sendiri? tgh cari kebahagian tu.kalau ada Alhamdulillah.kalau tkde.redha.Allah tahu apa yang di atur.

kunfayakun.

apa pun jadi.aku bersyukur.

No comments: