Tuesday, May 19, 2009

berTERAPI.


HARI PERTAMA

HARI KEDUA(sg.sedim.Kulim.Kedah)

TUBING (sesi langgar batu sorang sorang.rare habis ah)

water rafting =D


Apa nama group kita ni? yg penting skipper rare ;p. yey. suka gila.addict rafting dah. (bila jatuh .dpt jejerit.besttttt.)
time ni nak boom jek. semua tgk juram.imagine gigi patah lah.helmet tcabut lah.tp Thank God.semua oke ;)
HARI TERAHIR ;-(
demmit.terapi pun habis.we gonna miss rafting. and i wish.kita akan peegi ke fasa 2 dan 3. hoyeh. ;)

lately sukan lasak sgt terapi sy ah . (=

6 comments:

Oxygen-Me said...

Bestnya!!!!!!!

And oh.. Ada 3 ManU buddies pakai same jersey! Woohoo! :D

puspa said...

oxy : ha aa.besttt :)). glorygloryman utd

([:wandisini:]) said...

bila ko pergi ni, hujung minggu lepas eh, patut la budak umah aku ilang sorang minggu lepas, aku msg dia tak jawab, rupanya pergi sini la. msti korang tak tengok MU main lawan arsenal aritu kan

zalimon kalou pergi indon, ko pun pergi gak ke?

puspa said...

wan : ceh.dia ni.tkkan la mana aku g.budak uma ko g gak. pelik nie. sapekah? ada gamba dia? nk tgk.
oo indon tkg aa.tu utk pengarah.urusetia dia seme laki.yg perempuan lepak ofis jek. rawr ;).
best o bekeje tnpe ade bos.;p

Manager Kemat Hasan said...

ish2...kampung saya tu, sedim. :)

puspa said...

razak : wahhhh :).kire sy dh smp kg awk ah. bestnya.bila cuti je.awk bleh g water rafting.nk jgak!!