Sunday, April 12, 2009

selamat malam.mari drift.

aku tgk tayar kereta yg di tuka.
dn dirosakkan.
jalan
yang dirosakkan oleh tayar kereta
kon yg di langgar

omg. hobi lelaki.
hm.
tp aku dpt tgk muka satu satu.
ada
kepuasan bila diorg dpt drift dgn baik.
good.
itu cara mereka ber terapi.

rare.

nyawa.mcm nyawa nyawa ikan aku tgk.
kalau lah kereta tu tk balance.
Tuhan.selalu lindungi mereka.(aku doakan.).Amin.

ada knal sorang phtgrpr. rmbut afro ;p. cerita hidup dia cool. tgh buat master.age baru 26. dec ni grad. 1st time pgg camera. dea slmt hancurkan byk gamba.dn skrng dia antara yg brjaya :D. gud luck.dn slmt jd lect oke. (lect afro.).dn cerita fans livepul yg ramai kt table aku lepak.cisdels.dn fad yg peramah.plus koyak yg nama rare. koyak? hahaha. :-p

ye kawan baru dh brtambah.

patutnye ade phtsht.tp cancel.tp ok je.sbb dpt tgk bnd yg intrstng ;).

yes aku rindu gud fren yg tgh blaja kt perantaauan. fatah.cpt pulang.puspa hana dn su gila kangen ama kamu.
________________________________________________________


baru baru ni aku tgh fikir utk satu keputusan.yg aku akan harapkan keputusan nie btul.dn aku kekal dgn keputusan itu.

gambate puspa.

iloveyu Macheda ;p

No comments: