Sunday, April 12, 2009

helo, hari esok

lagi 30 minit.
age aku dh brubah.

dh jadi 24.

aku harap aku slalu sedar. usia tkkan pernah berundur.

aku harap ada hari yg cerah utk hari hari aku.

thanks ibu bape abg.sbb jage adik .

thanks ibu bape abg. sbb kasih syg selama 23 tahun saya hidup.

adik dh nak 24 skit jek lg.

dn kalian adelah manusia yg sy letakkan di tangga ke dua selepas Tuhan.

____________________________________________________

lagi beberapa minit age aku dh jadi lain.
ini entri terakhir utk usia 23 tahun ;)) (excited utk lebih dewasa)
kawan kawan ku.
lepas ni aku kakak ah. (utk yg masih age 23)
hehe. :-p

doakan kejayaan saya ya. sy tau. perjuangan tue. tk kan pernah stop.
sy tau.semangat itu perlu selalu ada.
kalau terhenti.
maknanya. nafas sy terhenti juga.
- maut.

Terima kasih Tuhan.

selamat tinggal age 23. :)

____________________________________________________________

kad pertama utk saya.dr ajai. :-p.

*thanks babe ;)

7 comments:

NORHANIDA YAHYA said...

hehe..
anda masih kelihatan kiut miut walau 24 ok..
comel..
happy birthday!

. said...

kunda sheldon : thanks. ;)). hihi

Manager Kemat Hasan said...

selamat hari lahir ke-24

*kejar apa yang anda mahu dengan cepat sebab tahun depan akan datang dengan cepat jugak. :P

Admin said...

hepi birthday to you

dah makn tua eh,
semoga panjang umur murah rezki dan teruskan menyokong Man Utd

sabrina.h said...

happy birthday puspa...
24 ke???bkn 14 nie???
kekekeke hope everything that u wish akan dimakbulkan Allah k babe ;) insyallah...lebiooooooo

lidah said...

pipi pau. hepi bday

. said...

razak : thanks.dn doakan saya ya ;)

wan : yey.glori glori.thanks ya ;)

cabie : 24 la.ekeke ;). ee rindu gile ni kt awk.

karem singh walia : thanks.;D