Tuesday, January 6, 2009

kawan sy ada memberi website yg bercerita ttg hati. eceh. lu jiwang la mat. pastu aku baca baca. mcm ada jawapan kenapa aku single smpai skrng. (-.-)\

aku rasa aku mcm ni :-

Tidak yakin pada diri sendiri - Perempuan yang masih single sampai sekarang ini selalunya mereka tidak yakin pada diri sendiri. Mereka rasakan mereka tidak layak untuk lelaki itu. Mereka fikirkan tiada siapa yang nak kan mereka.
  1. ada prasaan loser bila nk mula suka org
  2. ada prasaan. boleh ke ni. heh. loser lagi
  3. ada prasaan. over suka.pastu nnt off balik,mcm tk konfiden nk suka balik.tp sebenarnya suka. tp malu. loser loser loser.
  4. ada prasaan loser ah. ok bye.

    dan jawapan entri ini yg diberi oleh sapetah aku tk knal pn dia :-

    Siapa kata? Setiap seorang telah dijadikan berpasang-pasangan. Cuma cepat dan lambat je. Yang penting kena yakin pada diri sendiri. Even sebagaimana besarnya badan seseorang perempuan itu, tidak bermaksud dia tidak akan berkahwin. Even sebagaimana kurangnya anggota badan dia, kurangnya keyakinan diri utk rasa hebat, tidak bermaksud tiada jodoh bagi dirinya. Yakinlah pada diri sendiri kerana sebenarnya anda merupakan seorang yang hebat.


    aku rasa?

    * heh. entah. suddenly aku terasa nk kumpul duit utk pergi berlibur. =). utk pegi melancong ke tmpt² spt pulau . aku obses pulau kan?
    janji bulan 3 kan?

    jadi..
    pulau .tunggu aku. aku sedang membilang hari.dan menabung.utk kau (^o,')//

9 comments:

Razaisyam said...

belanja sy pi pulau jugak

boleh?

hehee

Anonymous said...

mcm knal jea ayat tu..?? sape hek? hahahaha tunggu jea 28 nanti saya sampai hahah

Anonymous said...

razaisyam : sy belanja? ckp "belanja razaisyam" boleh. bayar sndiri ,hahaha =p/
jom razaisyam.ekeke =p

anyms : puspa tau ni sapee. hahaha.sengallllllll =p

-puspa

YeahJamal said...

try bg i url tuh..i nk try plak...i dh dekat satu abad single nih..hahhaha

puspasari(= said...

yeah : ceh. u suke ke web web cani? (i bukak pn sbb kawan i ngeng tu g tunjuk) =p

nnt i pvt msg u ah kat myspace. check je k? ekeke. nk kasi kt sni. malu doh.hahaha =ppp

YeahJamal said...

bukan suke ar..tp nk wat sedikit kajian...nk compose data then nk establish facts...ahahaha...pass kt facebook la...myspace dh lama tak masuk kot...

Anonymous said...

yeah : ceh. facebuk. ha. oke.

-puspa

sue said...

pus...suke ayat 2 :p 2 mcm aku jee haha..oh Razaisyam ..mari2 join kami holiday bulan 3! pulau here we come!! hehe
haaa pus jaga2 nanti umo 28 ade org masuk meminang..hehe luv u pusss :)

puspasari(= said...

su : haha.. 25 aku kawen ah.wekwekwek =p