Wednesday, January 7, 2009

Banyak cerita aku satukan dalam satu hari ini di satu entri ini. HARI INI AKTIVITI PAGI HINGGA 6PM.dan aku dh lapar skrng.sekian ...

cerita 1
aku rindu kau.

cerita 2
tadi aku tlg betulkan surat kak imah. skali lupa tutup pc dia. sorry kak imah. sumpah puspa terlupa. =/. tp surat dh submit td.ehe. ibu mengandung. no worries. sy slalu concern .eceh.

cerita 3
tadi aku dengan azali betulkan pc aku lagi. tk bjaya gak ah. and finally 4pm ada dua org budak technician dr ict dtg tmpt aku. diorg restart betulkan instal mende tah .restart lagi. last² diorg ckp

"aa puspa zaidi suruh bawak naik atas ah, nk instal lagi.kalau kena format.ktorg format ngan bekup skali ah "

aku : ok.

lepas tu cpu aku diorg pn ambik. dgn rasminya. aku tk bleh buat keje. dn bosan . dan seme keje aku kt dlm cpu. dn aku rasa mcm hari pertama masuk keje. gila bosan bosan bosan. esok aku bawak laptop ah g ofis. supaaya aku ble buat keje dn tk bosan. nasib time dia ambik dh 4pm. *sigh.
jgn lelamee. aku malas nk usung laptop.ok?

cerita 4
bos aku dh masuk. permulaan hari yg baik.(i wish) esok ada meeting.good luck puspa.

cerita 5
org yg ter rosakkan pc aku tu budak baik. so aku tknk cite pasal kau lagi.kau mmg baik aku tau.lagi aku cerita.lagi aku byk befikir.so aku stop cerita kau.terima kasih.aku mmg tk bgantung kt org. hebat kan aku.tnpa bantuan kau.finally cpu aku sedang di repair. kau tk payah ckp sorry depan aku.aku rock.dn tkde hal. (kalau kau bukak blog aku.kau tk perlu print.aku tau apa aku ckp.ok?) dn entri ni mungkin last cerita pasal bahasa vietnam yg keluar dr pc ofis aku tu. sbb akhirnya pc aku di format.thank God. finally oke.

cerita 6
aku kena g kursus minggu depan. 3 hari babe.gila best.nnt dpt kawan baru. permulaan tahun baru yg baik =).

cerita 7
aku nk pegi gym dgn hana kejap lagi. aku tk saba nk peluh².hehe. jom hana. kalau lambat aku gerak dlu. jmpa kat sana. ehehe =p

cerita 8
aku pegi bandung. bos dh appruv cuti ramai² tadi.yey!.
tahun baru yg menarik lagi sebab aku dh lama nk berlibur lagi.
kali ni dgn kawan² plak.hr tu dgn ibubape abg.
bandung.tunggu aku.(sedang menghitung hari)*senyum.

cerita 9
overtime aku tk byk sgt.tp boleh la. aku keje yg dua hari mcm nk mati tu.ada la beberapa ratus je .ceh. (boleh la dr tk ade)

cerita 10
ok bye. aku nk siap² nakg gym. \(^o^)/

_________________________________________________________

**update. ( 7.50pm until 9.15pm)

baru balik gym.hanna tk jd join.sbb dia jammm di pj. so pegi sesorang.stil sgt fun.ada blaja latin dn tango.gila cool . time kena couple². sy besama kawan baru. and dia cool dn gojes. ;) . jmp next week k =p.1 jam adalah sgt best. and 30mins lepas tu sy bersama treadmill. dn skrng kt rumah. sedang menghilangkan peluh². =)




hihi .i want more.tq.\(^o^)//

3 comments:

Oxygen-Me said...

Ms. Puspa! Aha! I love the SHIRT a lot!!! Hahaha..

iamstradust said...

"aku rock"

ayat kamu tak leh blah langsung

comel ok!

Anonymous said...

oxy : me too =p.

razaisyam : a a. rock aa. =p. tengkiyu.tau dh ayat tu comel =pp

-puspa