Thursday, January 22, 2009

aku akan busy sampai hari JUMAAT. semoga cepat hari JUMAAT BERLALU.saya mahu hari SABTU.

dah 3 hari. siapkan presentation utk bos. best sebenarnya. mcm cpt je hr² dihabiskan. makan pn tk sempat.(tp makan je.cuma lambat jek)

selagi tk jumaat. selagi tu la kerja ni tk habis. cpt lahhh. habis hari esok. and. i wish. tomorrow nite. sy akan koma di rumah utk satu hari. tp. td. p.a bos bgtau. ktorg kena ada jugak masa presentation nnt. haih. kami sudah stay utk siapkan presentation nie. akan koma lah kami kalau begini.

oh. and. aku rasa kerja sedang bertambah². aku mahu rehat .aku mahu rehat. aku mahu rehat. prasaan stres.sila berlalu.

aku mahu
mcd. tp tk boleh. aku boikot (stres.sbb aku rindu mcd)

aku mahu muvi.
tp tk sempat nk pegi.sbb kerja yg non stop (Stres lagi)

aku mahu rehat.
sekian.terima kasih.
gd nite babe (^-^)/

spt biasa.walpaper hari ini :-

No comments: