Friday, September 26, 2008

Sepanjang minggu ni

22hb sept 09 (Isnin)

Pagi adalah kerja. Meeting lama cam cisdels
dr kul 9 pagi smpai lahhhh 1ptg.
omg. beku gila gilaan di dalam bilik meeting.
Bos paling atas. nak kursus 3 bulan.
Byk lah amanat dr dia

antara amanat untuk aku :-
puspa ______-
puspa ________--
puspa ________--

*biar aku je yg tau.
semoga berjaya aku siapkan.Amin.
wish me luck jak oke

habis meeting.kinda busy.update website.
i luv u lah roshda =D.

tp mmg sgt busy hr tu. sbb lepas tu. buat surat kt tourism selangor pule.
hmm hmm
lepas tu cari cempuling pnya contact number pule
akhirnya satu job tk dpt d siapkan hr tu. iaitu update kalendar.
sbb 5pm.
PULangggggggggggg =P

23Hb 09 08

Pagi ..
Update aktiviti Majlis
nk kasi kt ICT.

Tgh Hr.
Lepak

2pm.
Start cal. rmai org utk tau apa aktiviti utk Oktober.
Oke.dpt byk informasi
thanks utk pemberi informasi.

Kepala dh mula berat hr tu

Malam..
Dengan rasminya DEMAM.

24hb 09 08

Pagi..
Kerja. (kepala sakit)
Tgh hARI
Kerja.. (Sejuk gila)
5pm
(Pulangggggg)

Lepas berbuka.FLAT je kt katil mama.
Mama ckp
dah pegi clinic.cepatt..
Abah ckp..
bangun2 g clinic.
PANAS!.

Aku..
Okeee BANGUN

Doctor ckp
"why work so hard"

aku *diam..

hm hmm.

doctor ckp.
"u antibody tk kuat"
"rest"
esok CUTI. i nak u REST ..

AKU
DIAM lagi

diam tnda setuju..
hmm.

25hb 09 08.
CUTI.
sahur.mkn ubt.mandi.
TIDO
bangun tido
TIDO LAGI.
ahhhhhhh TENANGNYA =))

26hb 09 08

Pagi
Kerja.

Tgh hari
Sg buloh.Teman kak mar.
aku.kak zaidah.abg sharul.
Abg sharul? on friday dgn ktorg? opss opss =p.hahaha
it was fun ;).

2pm cmtu
siapkan slide pelancongan.

4pm cmtu
check cuti
THANKS BOS. PUSPA CUTI ON FRIDAY.
TOUCHINGG...
=D.

5pm.
salam saalam. pelok ceom semua kawan2 ofis.
TOUCHINGG.

salam dgn bos. hmm. touching juge.
semoga kalian have fun

SLAMAT BERCUTI
SLAMAT HARI RAYA.
SELALU MENJAGA DIRI

*smile ...

No comments: