Saturday, October 9, 2010

friday.

friday = kerja - 8am til 1am.
saturday = 9am til 2am (kot ke 230am)
sunday = 6am til 11 pm (tk pn 12) omg.

good luck puspa.
good luck kawan2.

td satu part je cam klaka

bos aku : duduk sni puspasari
aku : erk. takut.(pehal tah ckp cmtu.ngeng)
bos aku : sini

kena bahan :
menantu?

aku : dlm hati (peh. gilaaa ngeri gurauan tue)

bos aku : ha a menantu.ambik gamba ngan menantu.

*pening pale.

oh hm. hr ni jmpe 30 kontijen dh bahagi 3 ngan azwa plus zali. jd bebelas.penat gila nk layan kontijen luar.tk ble bla la korang. kalau hot tkpe.tak hot tk hot.

mamat ipoh : nama sape, tinggal maana,umur berapa,
aku : jujur.sme jwp.shit.
mamat ipoh : dh ada bf
aku : ADA. hahah
mamat ipoh tk ble bla : oh.dh agak

kalau u tnya i dh KAWEN KE BELUM PN I BLE JAWAB HA A DAH.sebaik u tnya ade bf tak. kasi u tau skek.market u tk best. pehh tk ble bla la lu.

okay.sblm ngarut byk.nk tdo dlu.mau energy utk esok plak.
Assalamualaikum.
nite ppl.

No comments: