Sunday, April 11, 2010

matang.

percaya tak kalau aku ckp ..laki ni muka je matang.tp dia tak matang. serius.bru knal sorang budak klang atas faktor kerja.paksa itu ini.nk ajak jmpa mak ayah dia. hello? baru sehari tegur aku kot.okay?.
percaya tak laki susah nk faham perempuan.dan perempuan kena bermati matian menahan sabar.yang tahap kesabaran nya tktau lah smpai level mana? -shit ni fakta.and akan ada satu tahap.sabar tu boleh hilang.dn lepas tu qada dan qadar yg akan tentukan apa akan jadi.hmm.
tp tak la semua laki susah nk faham perempuan.tp kalau peratusan dia.mmg 70% tak faham.tak faham.kan best kalau perempuan tkde hati.tk reti nk kecik hati.tak reti nak merajuk.tak reti nak mengamuk.perempuan tu mcm patung.kan kan? .. tp tk boleh la.Allah dah jadikan perempuan cukup sifat.penyayang.sensitif.semua yg soft.ada kt perempuan.boleh appreciate ke tak ni?.- *sigh.
percaya tak.hari ni man utd main macam cipanzi.kasi darah aku tekeluar keluar sbb marah.aku tgk brbatov pgg pale konon upset.helo? pgg pale je ke? cari tiang kasi hentak.keluar darah.baru betul upset.okay? shit! semua pn tk ble bla bila rooney tkde.
yela. mcm mcm alasan kalau dh kalah.yela.yela.aku tk ble bla.hm.
mmg loser club i season ni.
good luck man utd.
ape pn aku die utk man utd jgak! hr ni je aku marah.
okay.aku istigfar.
pastu nak tdo.
tk pn aku baca cerita nabi yg penuh teladan.lepas tu aku tido.
dh puspa jgn stres.bola kan bulat.
tkde luck
apa org nk ckp.ckp la
hr ni aku pekak! okay?
ps : thanks mama choc. :). love! at least .mama tau terapi utk aku ape. -n.
notes : hm.tp perempuan pn ada kurang dia.Allah dah ciptakan semua org penuh dgn sifat masing masing.pelbagai.cuma tinggal kita yang nak menghargai kehidupan.org sekeliling kita.sabar.tenang.ikhlas.kuat.semoga semua dilindungi. insya Allah. =).

4 comments:

azwan said...

oit.
ko jumpa lelaki gelojoh mana tu? baru sehari 2 kenal dah nak berkenalan dengan mak ayah

aku pun marah MU kalah tadi. lepas makan kat kedai itu aku mengamuk, aku tutup TV kedai itu.haha..puas hati aku

p/s : tolong baca artikel baru dalam blog aku dan berikan komen.ok

Nekmo said...

adeh..apesal bru jumpa@kenal da nak bwk jumpa mak ayah?lelaki 2 btol2 ke tpu2??adeh...ada gak org cegini..

. said...

azwan : yela.horror.bengang tetibe.
ha kan kan.haha lu buat cam main ps2 la eh? mengong.zale ckp lu relax jek ;p.ingt tak marah.zale reka cerita.damn! ;p.

okay.skrng wa masuk :p.eeheh

byra : tu la.scary! marah pn ade!.uww

enche said...

huh..i pun duk klang..i ke?tapi tak penah lak ajak u jumpa parent i..hahah..

berbatov tu dah layak masuk transfer list.noktah.