Monday, April 19, 2010

love.

tadi.ada satu moment.
semua diam
sudden aku ckp

puspa : dira.kau best la! dh ada anak.suami.family.syukur okay:D.
grg : ha aa.aku dh fikir nk cari pasangan.rumah dh beli.kete dh ada.
dira : cece.
puspa : cecece. carila grg.ada tu ;)
grg : hm.cuba kau fikir.smpai bila nk cam ni.dira dh ada anak sorang.klau kau kawen dlu puspa.aku cane?tkkan cani lg.single.lepak.
puspa : kan! kalau aku kawen dlu.klau kau kawen dlu?
*diam.
___________________________________________________________

dear love,
awk tk rindu saya ke?
sumpah.sy tktau mcm mana nk jd terbaik awk.sy dh cuba terbaek syg-ku.sy hargai terbaek.hati sy clean.sy tgh tk rasa apa apa.marah tidak.bengang tidak. tah kenaapa? dh besar agaknya.tak reti nak marah ngan terasa sgt. kot? tp sedih.hurt.mana pegi sincere.yg kita jaga lebih 10tahun?! ujian agaknya.Allah tgh kasi ujian.kita semua tebaek please.
semoga Allah melindungi kita.
sy sedang doakan yg baik baik.okay?
insya Allah.ada bnda baik dtg.kan gadis? :).

3 comments:

Anonymous said...

dear puspa..yes of coz i miss u..
memang awak tak rasa ape2 sebab saya yg kena..marah,terasa,hurt,sedih semua tuh saya yg rasa.. saya sentiasa sincere in our friendship..tapi awak? awak buat saya rasa saya sgt loser awak tau.. saya tak pernah ade perasaan benci sikit pun dkt awak wpun byk benda yg dah jadi.saya still bukak blog awak nih..tanye kawan2 awak ok ke takk..awak ade heran semua tuh?. saya cuba nak awak bg saya sikit happiness yg awak dah dapat..susah ke? saya sgt marah diri sendiri sebab benda2 mcm ni boleh jadi...saya dah cuba mcm2 cara nak bg awak happy.saya plan mcm2 untuk bday awak tapi bile awak buat mcm tu saya dah tawar hati untuk semua tuh...kenape awak xboleh buat mcm tuh.. saya bukan baru kenal awak..so bile awak buat mcm tu saya sentap..kenapa awak sanggup buat mcm tuh.. dah dkt sebulan phone saya xboleh pakai..ade awak call or any sms's..? xde langsung.berat sgt ke ape yg saya nak awak buat? tolong lah. saya pernah kerja busy sgt but i still have time for my friends kan.. when im sick, im happy im busy..pernah ke saya lupekan korang semua... n now is really hard time for me..ade sape2 kesah ke? NO ONE tau... i have to face it myself... i still love u no matter what.. but kalau rasa xboleh terima who am i its ok..better then pretend to be one.. kalau nak teruskan ape yg awak rasa saya xsuke tapi awak suke teruskan.. kife its all about u... xpayah pk how i feel okeh.. as long as ur happy and i try to make my self happy eventho im not.take care.love you

. said...

sorry.

Anonymous said...

im sorry too ...take care