Friday, April 9, 2010

jodoh.

tadi lepak ngan mama.sblm keluar rumah.
mama : adik.dh nak 25 .bf sape?nk kawen bile? kawan mama.klau jmpa mst tnya.tktau nk jawap apa.mama ckp.nnt ade la tu.
adik : ha.btul la jawapan tue (sentap) *sigh. (sedih plak aku ngan soalan mama tue.tktau kt mana silap aku pn.hm).
mama : kawan ramai tue.tkkan tkde sorang pn.
adik : tu la.nnt la.nnt.ade nnt.adik bawak la.bebetul ready.ade.mmg dia.insyaAllah.mama chil aa.
mama : ye.tknak la awk tk btau.nnt mama tktau bila awk tu nk kawen.pilih yg betul okay.
adik : okay (yg betul tue.aku faham maksud dia.yg bleh bimbing aku)
dh mcm konfiden.tp takut dgn cte lepas.so tknak push yg nie.btul la ckp dia.usaha.doa.tawakal. biar la pacik ni grad dlu.pstu bru fikir.skrng pn.mcm proses kenal kenal lg.byk bnda nk kena in. tunang.kawen.bukan bnda senang.aku dh faham dh.lepas tgk persekitaran aku.tahun ni.nk readykan diri dgn apa yg patut.should be tahun depan.(honestly,tahun lepas ckp tahun ni.tahun ni ckp tahun depan). ckp byk kali doa kan?.
semoga ditunjukkan apa yg betul...Ameen.
syg mama sgt!.
:).
nite.

3 comments:

supersepet© said...

someone somewhere is made for u. kalau jodoh dah sampai, pasti hati sdrik terbukak utk kawen. just kalau rse tht guy yg plg terbaik utk kita, jgn ragu lagik n cuba carik yg lg baik sbb mgkin kita xkn jumpe yg lagi baik..hehe sekadar berkongsi rasa;)

Nekmo said...

huhu..kak,t kawen panggil..hehe

. said...

ell : thanks! :).tula.btul tu.tgh tetapkan hati la ni :D. doakan!:))

byra : hihi.okay blh blh :DD.