Saturday, April 3, 2010

demmit.demmit.

i ngan mirul yg nk ngamuk jek =pparam.param.u terbaek ;p heeeeeee!;p.we love param ;ppp
line up.;p

okay.balik rumah lepas hbs perasmian.pnympaian sme.cr baju nk pkai.memule ambik bju 60earth hour.tetibe tk jd. hm. mcm tgk bola.okay.hambek bju "segala dihajat tp tk dpt adalah nikmat yg paling padat". hah! kn betul.
aku ada ckp kt hakeem : i rs tk sedap hati.
*hah! kan betul .!
rooney injured.
bila zale dtg aku ckp
"Wa rasa lu bawak badi ni"
haa! kn betul lg.
Allah.kalah! hm. tp tk byk.pstu tah.aku suka game ni.dua dua bersemangat.cuma.man utd tkde rooney.brbtv mmg la tk ble bla!. slow.tp rajin. (bak kata nabil)
arul bising.bising sgt! duk sbelah aku plak. aduh! nk nyorok.dh crowded.lantak la "di hauk dek setan la lu arul" (bak kata en halem) ;p.
haih macam macam. aku rs arul tbakar.bila kna bakar ngan fans chelsea yg rmai.mmg rmai pn kt khulafa td.rmai ngan chelsea fc.arul ngamuk tetengah org rmai tu.sebaek fans chelski sme trkawal.aku tgk.diorg tgk kan aje td.lahai.slalu okay jek arul ni.hr ni luar kawal plak.
fufu cancel last mint.aku pn g lah tgk ngan bebudak ofis spt biasa
line up - man utd :
  • puspa
  • man
  • nabil
  • arul
  • sadiq

line up tk ble bla (chelski) :

  • zale
  • arep (dia arsenal anti man utd)
  • abg apetah nama dia

line up tk masuk campur.ape nk jd jd la :-

  • shahrani
  • hisyam

hahaha =p.

kepada mufc.chil.ni bkan penghujung.diorg lebih skit point jek.klau ada luck kita.kita bulleh:D
pape pn.best ah ;). tah nape.aku rindu game cam hr ni.tebaek.van der sar pn terbaek.lama tk tgk dia buat keje gila tu ;p. hahah! terubat rindu .aw :). heeeeeee!

result : man utd 1 -( Macheda). chelski - 2

okay point fantasy mcm best.i ada drogba;p.

No comments: