Sunday, April 25, 2010

Assalamualaikum

hari 1 :- Boling please. eh kala plak.penat jd cheerleader.agaknya aku tk cukup hot ah jd pensokong korang.ngeh ngeh.pape pn. man tebaek.tebaek :D. pak tam : wey.esok bola jom (muka semangat) aku : ala.nnt kala doh.ada lu. pak tam : tkde.ok.kalau kala.tkpe aku : tgk aa.lu ni scary dowh.
______________________________________________

pic tu cam : L = loser.
pak tam = watak utama yg tutup muka *kelat likat pekat :P. heeeeeee:P
pacik jambu : muka overdos suka.

focus.focus.



hari 2 :-
kejeeeeeeeee dr 10am til 6pm. (shit penat.)

730 :- gerak hakem.

game start. jejerit skali draw .
aku : shit.balik jom.lu ni ,tk pn lu g balik. nnt lu ambik wa balik . hukk.
pak tam : lex aa lex aa (smbil buat jari 1.1)
aku : brbtov bodoh !!.

2nd half
woot woot woot.
2 goal terus la wey.
aku : wey lu dh tkde badi.pasni ble tgk bola cam biasa.
pak tam : *muka kelat.pekat.likat. hahahahah.
aku : hnta msg .. lam kete .comel la wey.dia bc depan aku plak smbil ada ayat. "wey lu tgk 3 - 1 jari wa cam skrng" hahahah. nabil pn cam separuh gila td aku tgk.
Hakem tebaek la. 90% mufc kot :P.
tp player man utd muntah2. :(.pesal tah.
tp rooney tk main,
tkpe ah.carrick ada.:D. nani tebaek.seme la best.brbtov jek tk ble bla.

dgn jaya nya .sy mkn ayam tndori,cheese nan,pepsi,limau ice,nescafe o ice. ya Allah.pesal tah.stres kot.kje tk stop.plus.terus g bola.tp sbb menang.stres pn cam terbang manetah :p.

hahahah.ayam msg paktam lg best : "wey .lu makan apa dowh?".
hahahahah :D.k la penat ngutuk.boring plak.bye.

nickname : shah yg kasi. i tktau tktau :P.


=D.

No comments: