Friday, January 1, 2010

Hello 2010. =)

Ingt nk koma lelama.tp ada byk cal pepagi.renjer taman pn cal.sobs sobs. abg ipin pun cal.sbb tnya pasal blog.sobs sobs.pstu bff pn cal.(bff cal tkpe.ble gossip),dia nk vid mude mude dlu,k i cari utk u =p.heheh.

mcm tk caya dh 2010. cptnya!!. eksited nk tau.apa jd next.new journey =). i wish.semua menjadi lebih baik? :).

kali ni new year.aku sesorang lg.tetibe aku trdiam.bosan?mungkin.hm..rasa sedikit malang?mungkin..

tp happy.sbb kehidupan menjadi semakin baik.mmg itu yg aku cari.so aku kena kuat lah.kan?aku yg pilih.aku yg tanggung.

Azam tahun baru ada macam macam.biar aku je la yg tahu.

happy neu year korangg =).semoga seme menjadi lebih baik dr sebelum ni.terus rasa bersyukur tanpa henti ok?

Terima kasih Allah untuk kehidupan hr ini dan berikutnya.(^_^)/.

No comments: