Thursday, January 14, 2010

18PL

merantau Warrior

patut ah 18pl.darah pn byk.pukul pn relax je.kaca kt muka penuh.bedarah sana sini.tukang tembak dua org.tembak sorang.bedarah darah.shit.pening doh aku.
stres aku tgk cite ni.mmg best.tp pening.ngan stres.ending pn tk best.sbb hero mati.hero pn tk tuka baju.Allah.saba jela aku.haha. heroin sebaik cun. tp tula.ending heroin cam ju on.rupanya sbb hero mati.siap aada gay baagai.duh.hancur. cte indon slalu love story.kali ni tk bai.ganas amat.pening pale.aku tk ske darah.bape scene tah aku pejam mata mcm ngeng.muvi hbs aku stres sbb cte dia mmg stress.ya Allah.hahaha.astaghfirullah..

10 benda aku suka

  1. muvi
  2. mcd
  3. indonesia
  4. bola malaysia
  5. man utd.
  6. zaquan
  7. carrick
  8. -
  9. -
  10. -

10 benda buruk pasal aku

  1. ada on off.*sigh
  2. tk saba
  3. isi minyak kete.tah pesal malas.nnt msti smpai dh nk hbs bebetul baru aa aku isi.hahah.gagal wey.
  4. bwk kete lelaju.(tk sedar).kekadang org yg tgur.pehal mengelupur bwk kete ni? (jwpn:aku tk saba aa)
  5. intonasi suara tinggi bila bckp tue.haih.aku cpt sentap
  6. kalau tk suke org.is tk suke. susah nk drag aku suka kau balik
  7. benci gila kt chelsea.
  8. malas nk fikir.
  9. kadang² cpt putus asa
  10. suka kawan reramai org.lmbt suka org.

ok bye .

No comments: