Wednesday, December 23, 2009

LaskarPelangi part II

5pm

pacik botak ambik.ambik² dh kena buli.jauh wey dia stop.hampeh.padahal dia nmpak jek i. oo buli i.fine. padan la muka aku.sblm dia dtg ambik aku.aku bahan dia.skrng sndiri kna buli.cisdels.

530pm
g hakem sec 3.menghabiskan hr ptg :p.tp bila cte futbal.i kurang gembira.thank God dia understand.tetibe topic ditukarkan. cara dia.tk mcm org age 23.nice. =).and he love my pp.only pp? hampeh u.

630pm.
pulang.
sebelum enjin kereta dihidupkan aku dgr suara halus dia ckp : Bismillahirrahmanirrahim

*senyum.
thanks hanta i balik.

puspa : i tk susah kan u?
u : susah.. susah hati pikir u blk naek pe nnt =p
puspa : cuteeeeee :pp.

_____________________________

malam kerja.
kena edar flyers.memule kna memantau mpp je.tp sudden rasa tkkan nk tgk jek.tlg aa.hm.pstu tlg ngan sincere nya.dh tlg.baru aa dpt tgk mcm mcm ragam. ada yg buat² tk nmpak aku.ada yg tknak(konon nk tgn clean tk pgg pape).hampeh ah wey.
ade yg membebel time ambik.ada yg ambik pstu buang dpan aku.eee!.marah betul aku.tetibe sentap.tp fikir² balik.aku slalu je buat kt org edar flyers kt shoping mal cmtu.skang aku rasa.nahhh kau."sentap".kalau la ni kerja rutin aku? o tidakk.sebaik. *sigh.


malam ni aku buat kerja sama lagi.doakan aku tk sentap eh?
Ameen.
=)

p.s : skrng flu. nk lap hengus kt bahu u ble?.sreet sreet.

___________________________________________________

motif gamba? tkde pape.aku rindu pulau.tu jek.


No comments: