Tuesday, April 21, 2009

karma.

usah perkecilkan persepsi karma.


semalam.kak ros.statik sahaja.
sudden.dr pagi smpai ptg. hyper dia. mcm tk dijangke.
o em ge.

to do list. byk gile ah.malas nk senaraikan kt sini. tadi bjaye siapkan 4 daripada 10.

esok dpt pegi gym tak? (Demmit)
______________________________________

aku naik jbtn lain utk dpt info pasal globalwarming dn recycle.
haha.sebelum no telefon di ambil oleh sang arjuna yg henskem.
aku bgn dr kerusi. dn berlalu dgn ucapan terima kasih. satu building?
mmg tk ah =p.

_________________________________

mister yg suka panggil aku.

  • hantar email.tapi. suruh aku tgk. (demmit.) (keluar dr tmpt dia dn muka aku gila mcm depres habis ah)
  • guna ms word.tp suruh aku duduk dpan pc dia dn standard kan ikut format. (o em ge)
  • hari ni hari depres ah dgn dia. thanks tambah kan depres saye mister .

______________________________________

aku jumpa org melayu yg berjaya.

congrats bro. naik kereta awk yg best tue.dh buat.sy bersemangat utk kerja.

aku pernah letak status ym "tak saba nk balik"

sudden al buz. dn mcm pacik pacik bunyinya membebel. supaya bekerja dn jgn merungut.supaya telus bekerja dn selalu mahu maju. dia ex designer kt tmpt aku kerja skrng. dlu 1st day selepas dia nikah.terus dia pegi ofis utk siapkan kerja yg tertangguh.lama lama.dia rasa sukar utk kaya kekal kt tmpt aku. jadi dia berhenti dn ada perniagaan sendiri. good.melayu berjaya adalah satu bende membanggekan ;D. congrats.dn terus maju bro ;).

_______________________________________________

cerita utk ke bandung jugak. tk ada yg kasi aku teruja.

hm.

depres ah.

No comments: