Sunday, March 15, 2009

fcuk.



tadi tgk bola kat Amphitheatre,Sunway. 1st time tgk bola kt sni.thanks arul.best. tp sedih.hm


ni muka.waktu man u tgh lead 1 gol

sama la.ni pn muka tgh lead 1 gol.

time ni dah draw.(fcukfcukfcuk.)ktorg pn g duduk kt sit Anfield.puspa pls. gila stres. knapa kita tkg duduk kt old trafford.demmit.nmpak budak baju hijau tu? dia tu lg cam cisdel. kecohhh.biasa biasa jek.bleh tak?


ni screen besa.yg tayangkan game.time ni 1st half baru habis.ada gadis liar tgh perform. :-p

cool kan? nmpk tmpt kosong tu? mufc dh mule tinggalkan old trafford.sbb kalah.

aku tktau kenapa ngan vidic dkat game kali ni.opening livepul gol.sbb sala dia. hm.vidic gado ngan gf ke? damn.tmpt sndiri. jgn libatkan hal peribadi vidic. hmm. gerrard plak tu kasi gol.cisdels btul.torres pn.agh. aku stres.

2nd half.aku tau ferguson stres.skali 3 org tuka player. gila tk pnah aku tgk situasi tu.

otak terhenti bernafas.bila 4 kali aku dgr sorakan.dr livepul fc.damn .rasa mcm kt anfield. old trafford mcm tenggelam kat stadium tuee. otak lg terhenti. bila diorg semua nyanyi lagu livepul.(nak mencarut ble?). huh!

gol ke 4. mcm. :(. emm. tibe tibe.ade gol lagi. van de sar dh lost. player man u dah down. siap dpt kad merah.tk cukup player. hm. hr ni mmg tkde luck. suffer kt tmpt sndiri. (sigh)

hp non stop.semua pn msg kasi down. tkpeee.tkpee.org yg aku tk pnah bahan pn bahan aku.tkpeeee.tkpee.

hm. tp mmg dr awal.mcm ade malang. plan ngan hana ngan su pn tk jd.budak budak ofis.cool jek. diorg belum gerak. terus aku join mereka.dan .best ahh ;). rase mcm kt old trafford (skejap) pastu rase cam kt anfield (lamee ) *wek

hm. hari ni aku :-

  • menjerit skali jek (sbb 1 gol jek)
  • tk dpt nyanyi lagu man utd pn kt stadium tu =(.
  • kene bahan tahap dewa pnya. *sigh.
  • hp penuh ngan msg loser. uaaaaa.
  • tk dpt lambai lambai tgn kat org livepul.tnde ckp. "balik la wey dh kala" . tp diorg yg buat cmtu. .

**tunggu. kalah skali bukan smpai bebile. hm.

papepn.dgn banggenye. aku kekal dgn club ini. glory glory man utd ..

man utd 1 - livepul - 4.

5 comments:

siggplus said...

jgn sedih sangat..

Anonymous said...

sigg:oke.

remorer said...

weh! ahaha
i juga di kritik dgn terok!
gile tension kot!
loser,f**k man u, bongok bodoh sume dpt tau..sian gile
huhhh..mau mp3 ke?tp demo la
bg email kamoo
fast2!
haha
ni email shaye
adcddd1010@yahoo.com

. said...

kan. i pn. okek. i bg u email i ;p

remorer said...

oitt mana la email u kiranya??
email i
nti i bg demo k