Friday, February 6, 2009

dh lama tk menulis. post pict jek. hr ni rasa nk menulis.

macam nk makan sushi, dh tahap gian dh. tgh tunggu hanna. jap lg.rasa nkg subang parade.dn pegi sushi king.

ada berita gembira. org ofis.yg baru 3bulan kawen.dh prgnnt dn dh scan.dpt anak kembar. tahniah korang.kakak comel.jaga kandungan. (eksited gila.smpai rasa nk nanges.) =p.

aku mcm rindu org.
tp sapetah.

tp aku sgt rindu hana.suhana.
akhirnya dua org tu aku dh jmpa. ekeke ;).

aku pun rindu mama ngan abah time kt bandung.bila balik.lama gila lepak ngan diorg. dn aku kurus sket.sbb jauh dr mama ke? e. gediknya. =p.(tp skrng dh dkat.tk lama lagi.gemok balik aaa)

esok kerja. minggu dpan pn kerje.zaman zaman tk cuti dh kembali ni. semoga aku ok ok je.

aku nk holiday lagi.
dn aku tau next trip pegi mana.

pulau kan kawan kawan?
(^-^)/

terapi seterusnya adelah pulau. <3.

No comments: