Tuesday, February 17, 2009

baru² ni ada kisah menyayat hati aku

sumpah aku sedih.
korang pernah ada kawan yg baik. yg akhirnya ada masalah yg sgt besar?
aku ada.

aku sedih .kalau aku tk dpt buat apa².
aku dlm proses beri semangat.
aku juga dlm proses mahu dia bahagia.

korang pernah stres sbb masalah kawan baik yg paling korang syg?
aku la tu. tetibe aku rase nk dmam dgr masalah kawan yg paling aku syg.
yg susah senang.byk nya dgn aku.

aku akan hari² berdoa.
kawan aku. akan dpt hapines dia kembali.
aku akan slalu berdoa.
kawan aku . akan punya semangat yang kuat.

sumpah. aku sedih. bila kawan aku syg .sedang sedih.
aku tau.dia sedang down.
berdoa lah kawan
Allah itu selalu mendengar.
berdoalah kawan.
Perkara terbaik. akan di tunjukkan untuk kamu.

dugaan ini.paling besar untuk awk.
hati sy seremuk awk kawan.
seremuk.apa yg awk rasa.

jaga diri dengan baik² ya.
sy akan slalu tlg awk.
sy akan berdiri sebelah awk.
semasa gembira kita sama²
bila masa utk gembira berlalu.
sy janji. sy kekal. utk bersama awk..

4 comments:

Razaisyam Rashid said...

baiknyer awak ni

pinjam duit 5 ringgit, nak beli rokok

xfifax said...

aku pun dlm proses mcm kauu.
sama kan?
sama HEBAT.

smoge kwn2 kita, akan terus punya semangat utk bahagiaa
(;

jojie-elle said...

semoga kawan kamu cpt sembuh dr 'sakit' nya.. semoga segala masalah dpt diselesaikan dan kegembiraan dtg kembali :) amin..

puspaSARI said...

razaisyam : bleh. nah ;p

xfifax : hm.tu la. sy mahu lebih byk kata motivasi utk sy berikan pada kawan sy ni

joji : Amin.sy harap.SELESAI itu SEGERA. hmm