Sunday, February 15, 2009

aku nak selalu jadi juara.rare?


tgk player pakai baju no 4 tu. dia ah yang sepak bola sungguh² kena perut aku. demi nkg final. dn nk kasi department aku menang. perut ku aku korban kan. cisdels. haha. tp sgt fun.
ktorg menang dkat penalty. kira dua² team hebat. diorg tu ramai pengkid. jgn sangke yang bukan pengkid tk kuat.tau? . tahun ni. kalau ada lg. kita jmpa lagi.=p. pecahkan rekod kami wey =p.

10 sebab kenapa single :-

  1. busy kerja
  2. last bf aku. dh lama.3 tahun lepas kot. tu pn couple 3 bulan jek. pastu aku jadi malas nk suka org.(reason tkde pape.sbb ex bf aku grg.)
  3. kadang² org aku suka. tk suka aku. sbb aku akan jadi org yg sgt boring dgn org yg aku suka. (stupidstupidstupid)
  4. aku akan jadi org yg sgt best dgn org yg aku anggap kawan.
  5. aku tk suka mulakan relation.
  6. aku lmbt suka org.kadang² aku bg reason.kita kenal² dlu ah. tp dlm kenal² tu. kadang² aku tk rase pape² pn (stupidstupidstupid)
  7. aku suka org kontra dgn aku. aku ni 'childish'
  8. aku kerja sabtu ahad.kadang² jek dpt cuti dua hari tu. bila dh setahun aku mcm ni. dh tkde org ajak aku dating . (sbb bile aku dpt cuti pn.diorg ingt aku keje.)
  9. aku ada kawan² aku yg dua org ni(hana dgn suhana). kadang² mereka buat aku lupa ada bf tu penting.hehe.iloveu
  10. aku suka avoid org.(stupidstupid).

*aku tk boleh selalu jadi juara. hm. aku kaalah bila ckp pasal hati.shit.

5 comments:

Razaisyam Rashid said...

kalah akan mengajar kita cik puspa..selalu kalah tak apa nanti ada kemenangan yang bermakna

btw, awak masa main mesti perasan macam carrick kan?

puspaSARI said...

ely : hm..
* sgt carrick. ;p.

. said...

aaaa.same stuation yg part love tuu.ciss.kita ni adaa petalian kot.HAHAH.

nabila said...

puspa ni balqish.. ingat tak?? hehe
finally i found your blog :)

linked to my blog ok .. kimbora85.blogspot.com

puspaSARI said...

wi : tu la. dh lama prasan.bila ym pn.kita byk sama. aw. ilovyou.
nabila : ingt ;). hola. oke. ;)