Wednesday, January 28, 2009

yey.aku kat top 5 dalam liga kali ni.cpt lah habis season.biar aku kekal di TOP 5. (^-^)//



aku malas nk cerita byk pasal bola. tunggu sajalah di akhir season.dn nantikan kemenangan club aku, and. kepada liga season ni.mmg kenangan termanis buat aku.dr 18org.aku di number 4 hari ini.yeah. = p.
________________________________________________________
aku nak share...

baca blog razaisyam.kadang² mcm terapi plak. =p. teruskan menulis ah kot.sbb ble jadi terapi bila stres bekeje.eceh. and suka gila entry yg ni --- > hati kaca. some wording sgt cool. spt
  • Ah!. Mudahnya, aku hanya mahukan seorang perempuan normal yang boleh berfikiran logik dan bertoleransi dengan aku. Pastinya, aku tidak akan merapatkan diri dengan mana-mana perempuan yang bersikap acuh dan tidak acuh. Bagi aku, golongan betina sebegini adalah golongan yang tidak ada pendirian lalu hilang dalam rohnya sendiri. Mereka hanya gilakan kuasa untuk bertakhta dihati seorang jantan tetapi menipu diri sendiri. Walaupun mereka sebenarnya tidak mahu memiliki hati itu. Sekadar mahu menunjukkan mereka sebenarnya juga mempunyai market yang besar untuk diperdagangkan (sila lihat dengan lebih terang maksud "perdagangan" ini, jangan lihat dari skop subjek perdagangan SPM sahaja)
  • Tapi aku percaya, cinta adalah tentang "suddenly".

*(^-^)/

2 comments:

iamstradust said...

suddenly kan?

haih!..

suddenly pun boleh punah ranah

. said...

ha ah.tu la.kamu btul babe.*sigh