Monday, January 26, 2009

ktorg form 5.reunion bila nk bikin lagik?kangen oi.


ni gambar time ktorg form 5. aku penolong ketua kelas. sahli ketua kelas. kita dua mmg cool kann. aku ingt lg. budak² laki yg nakal² ponteng clas. pastu aku ahh bekup korang.tulis kt buku kehadiran guna pensil.yg korang tk hadir. hbs jek clas. aku padam nama korang.kira korang hadir.akakaka. tolong org dlm kesusahan mmg best prasaan dia :-p (ponteng clas tu dlm kesusahan kerk.hahaha).. tp rasanya dgn korang la pn aku rapat.smpai skrng plak tu . list di atas yg dh kawen adela :-
jeng jeng jeng jeng... :
  1. ainal
  2. awi
  3. zuren
  4. dira

tu jek kot. yg lain .tktau aa kalau tnpe pengetahuan. congrats pade yg sudah =)

nnt.jom ah reunion. serius rindu. ajak teacher skali. we miss u teacher.

sumpah aku rindu bnda² kt bawah ni

  1. ponteng sekolah. (aku tk ske ponteng clas sbb takut jmpa cikgu.) dh hbs skolah.tk ble ponteng dh
  2. bratur pastu nyanyi lagu smks 9 ("inilah kebanggaanku.smk seksyen 9.putraputrinya berwawasan.bla bla bla") <-- lirik lagu.
  3. rindu makan dlm clas.
  4. rindu bile ade sportcheck seme glabah .nk terjun tingkap pn ada.sengal.haha.(sape suruh kasut ada line line)
  5. rindu pegi camping.
  6. rindu tgk datin (cikgu bm) jatuh kerusi. hahahaha . =p
  7. rindu lihat lelaki² lazat.(budak skola aku ramai hensem plak) =p
  8. rindu study bagai nk gila bila exam
  9. rindu meniru waktu kuiz.exam dn sewaktu dgn nya.
  10. rindu dkat cikgu² cool spt cikgu roslan.cikgu syed(yg kecik tu).teacher nurul hana.
  11. rindu spagheti best kt kantin skola.keropok leko.dn air sirap.
  12. rindu gaduh² jerit² bila hari sukan ;).
  13. aku rumah biru. hidup rumah biru. (^-^)
  14. rindu conteng papanhitam dgn lukis² muka katun.tulis nama besa². =p
  15. rindu pegi shah alam mal.pastu lepak kt mal.makan ramai² pastu jadi sakai kt shah alam mal tu.main slide slide kt tiang yg ade =p.skrng kdai makan tu dh tutup pn.damn.
  16. rindu mkan malam kita kt bluewave bila tamat spm.aku nanges time tu.sbb aku tau. dh tk dpt mcm tu dh selepas malam itu =(.

*sekarang.semua tu dh tk de.kalau lepak.mst ada yg tk cukup. semua dh ada kerjaya masing².semua dh ada hidup sendiri utk diteruskan.semoga.kalian tk lupaa ah apa yg pernah kita lalui zaman skolah. itu sgt fun.walaupun time skola dlu.tk saba nk hbs kan form 5. tp stil. bila dh habis skolah. baru aku tau.frendship zaman skolah.sgt telus.serius babe. aku sgt senang bercerita dgn kawan² skolah.buktinya.smpai skrng aku rapat dgn korang (dira.hana.suhana.lutfi.fatah.nizam.rauf.hazwan). dgn yg lelain.even on off.tp seronok bercerita ngan korang. agaknya.bila kita belum dewasa.mmg kita tk reti untuk sopan santun.dn perangai sebenar keluar selambe jek =p. hahaha.

akhir kata,

aku rindu korang. reunion nnt kita plan.mcm biasa ah. perancang besa program adela suhana =p. lalalalala.

"Friends are forever. "

No comments: