Sunday, January 11, 2009

hari ni ngan semalam stone keje. tp cam best je ah. daripada tkde buat pape.keje hingge stone pun cool je . kan? \(^o^)//

port baru kt ofis. heheh. =p

ok. abah nk guita ni. jari adik jadi pjg bile guna guita ni. ok lepas ni nk curi guita ni lg.=p

buangmase dgn music.but i love. buangmasebuangmase.but i love =p.ekeke

Sabtu - Ahad : keje 10am til 5pm. best aa. jaga pendaftaran org audition utk karaoke. hahaha. ada yg menggelabah nk g toilet 2,3 kali. ada yg 1st time kenal aku. terus ckp "kak gila sy neves.sejuk ni." hahaha. pastu aku cool kan diorg aa. konon² aku ni reti cool kan org.(padahal aku pn tktau aku ble jadi pil penenang diorg ke tk.=p).ada dalam 60peserta. kena lg 10. so akan ada sambungan aku rasa karaoke ni. masuk ah.sape rasa suara dia rare. sbb aku rasa peniru² suara mcm klon² ni. org tk minat sgt dh =p. sbb dh tk rare.kan?

heh. td aku ada lepak ngan sorang ni. dia pndai predict org. sudden dtg kat aku.terus ckp pasal aku. gila scary doh. aku angguk je apa dia ckp. (ko pukau aku eh?) . sbb seme ko ckp aku ckp btul.haha. hebat aa. and aku tk ske sgt ah bila dia ckp jodoh aku sape. mntak² tk jd bebetul a.tknk a .(muka JK) JK tu hape? **lu pikir la sndiri.hahaha

dia ada ckp. apa aku nk msti aku nak gak. aku ni degil gila. bila aku fikir balik. btul aaa. aku pnah buat je. aku ingt g time tu aku darjah 6.aku masuk bola baling. dh smpai final. tp tarikh final tu dekat dgn tarikh upsr. so mama bising.suh aku tarik diri.tp aku tknk. sbb aku nk habis kan gak.alang² aku dh menang seme game.sudden aku nk tarik diri.nnt aku nyesal doh.pastu aku main gak. mak aku siap kasi card.ckp mama love u. and dia harap aku study hard utk exam. aku janji ngan dia.aku stdy ngan aku hbs kan game. and finally.dia let go aku masuk gak. heh.tp dpt no 2. (Tkde restu kot,see. kuatnya kuasa ibu) .

2nd time tu aku kena dera time orientasi sbb masuk kolej. time tu dahi aku bengkak² sbb kena dera.bila weekend fam dpt jmpa.mama ngan abah suruh balik.g clinic seme.tp aku cam.tkpe aaa. adik ok.adik nk stay gak (padahal time tu dahi bengkak ni.kena ketuk ngan sudu.bila pk balik.ngok gila org yg regging tu. kalau aku jmpa ko.aku botakkkan pale ko) grr *marah. last² aku dpt stay smpai hbs orientasi. and mak aku ckp . aku ni nmpak je soft.tp kepala ada batu.hahaha. (sbb mcm ni aa adik strong tau mak =p)

pastu. org ni ckp . aku ada bnda yg pencarian aku. tk hbs lagi. mcm dh bertahun tp tk dpt gak. aku tau ape. aku malas ckp.

dgn dia ckp.ada org ske aku. tp org tu tk pasti dia ske aku ke tk. tp dia ckp aku ske org tu. tp aku rasa cam org tu tk ske aku. tp org tu tkde keputusan. dn aku tunggu keputusan. dn skrng aku tkde aa tunggu. sbb aku tk rase pn ade org suke aku dlm masa trdekat ni. seme org sama je ngan aku. so cam part ni tk scary sgt aa.

tp org ni cool ah. byk bnda dia ckp aku angguk² tk geleng² . kau cool aa. tp aku tk ckp aku caye apa kau ckp 100%. sbb muka awk mcm tok bomoh.takut plak.hahaha. tp kau cool aa ;D..thanks. atleast aku tau ada org cam ko kt dunia ni.hihi.

cont cite karaoke :

next week ada band idola plak. 1st prize rm4000. so band² meh aa.nnt aku upload flyers ah. pape yg nk masuk kalau ada hp aku cal je. yg tkde.email je aku kay.

___________________________________________________________

meh aku cite pasal mamat kat bawah ni plak.nama dia fattah , dia tinggal kt jalan u 6. hahaha. and aku suka gila kawan ngan dia. aku , hana , su. and dia satu dr bestfren ktorg yg dh nk kawen tahun depan. (fatah.sori u tkde market kt blog i dh.hahaha).

asal nk ada cerita fattah aa? saja aa. sbb nk gtau. yg awk bff ktorg. thanks sbb concern and slalu bg advice. selesa gila cerita ngan mamat ni ;)). i wish. fattah slalu ada utk jaga ktorg. yey. and ur gf stil lah no 1 utk u jaga. nvmind.ktorg understand.

and fatah stop bahan blog puspa k. again awk mention lagi. i shave rmbut awk yg tgh² tu ble?. takutttt ahh ( ini satu ugutan).

last is

A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.

we love u fattah *smile.

p.s : esok aku kursus. lama wey.smpai rabu. neu frens pls. and again.keje akan berbukit² kat meja aku la.sekian.

No comments: