Saturday, December 13, 2008

JUMPA KAT SINI BABE!

Kejap lagi enot dgn bsya dtg rumah
gerak ambik shafiqsharif

lepas tu.
gerak ke sini :-






Jmpa kt sana
yeh? mst berkampung gak mcm season lepas. lepas tu lapa gila. mntak2 tk hujan. kalau hujan. mari main lecak. rsa nk pakai selipar je. sbb masuk banglo meriah dgn lukisan tu kena bukak kasut kan?

hadiah hadiah yang boleh diberi masa jmpa kt sana adalah :-

  1. Senyuman yang lebar (aku mmg suka senyum)
  2. pelukan yang kuat (utk kawan2 yg lama tk jmpa)
  3. ciuman yang comel (utk gadis gadis comel sahaja)
  4. gosip yang hebat . kan?
  5. cari beberapa barangan yg rare utk di beri pada bff (kalau duit cukup. i ll do it)
  6. sepak org (yg gurau agak utk di sepak.) ganas k?
  7. kugilalensa. haha ;p fotogedik yg harus. kot?
  8. sapa mamat2 hensem dn ckp. hai nk kawan dgn saya tak. sbb u are so motto motto. haha
  9. sapa gadis2 yg overdos gedik. dn ckp.oi jgn gedik sgt.ingt kau gloria ke? =p
  10. pegi pada gadis gadis dan mamat2 lomo yg hensem. dn pada exhbt art yg hebat pada jejaka tampan yg menghasilkan art yang indah. lalu berkata. "kenapa hebat sgt" damn anak malaysia hebat ;) (lalu memeluk mereka) =p
  11. pegi ke booth2 dan melayangkan duit yg tk berapa nk ada ni. utk tees yg gambarnya rare.oyeh.=)
  12. sekian.terima kasih .

*zas. baru nk pegi mandi =p

**tulisan hijau melambangkan aku sedang mengarut.dan tk akan melakukan itu. jgn risau. aku waras lagi. akakakak =p



4 comments:

aie akaike said...

andakah si gadis berbaju seakan-akan kelabu tadi...

Anonymous said...

gambar puspa spt diatas. baju spt itukah? hihi. kalau benar. yalah tu =p. tak hai pn. tk nmpak awk pun ? *jerit

-puspa

aie akaike said...

betul la tu.. segan nak tego. kite tak ensem. ;(

Anonymous said...

kite tk cun gak. ish. hai jela.. aie akaike nie .. isk.

-puspa