Sunday, October 26, 2008

fantasyfutbal


sy mula menggemari fantasyfutbal time study kat unisel.
sana mcm no life jgak aa kot.dlm hutan kan.
bila lepak kt bilik. cam. dh bosan dgn myspace n whatsoeve.
cuba neu things.
main fantasyfutbal.
cool gila bila main ni.
slalu nk update game.nk update player
bila ronaldo score ke.menjerit2 daku.tnda point meningkat.
bila kala je.
ada prasaaan loserr gila babs.

damn.
haha.
but best ah.

season ni. player2 yg ku select.mcm memberangsangkan.
aku dh naik ranking ni
(kabo emak cpt.ranking fantaasy futbal anaknya dh naik)

dr number 17 /18
ku dh naik ke 5/18.

week ke 9.
point 20 . skit je.tp sbb awal2 dlu point dh score.
so season ni ku tenang skit. tuka player pn baru 2,3 kali.
hoyeh. yeppie.
and. pergaduhan pn slalu berlaku bila main fantasy futbal ni.
contoh.
perkutukan dan pertelingkahan lidah akan berlaku

aku akn marah sape2 yg penyokong club lain.tiba2 ambik ronaldo jadi kapten.
TAK MALU! ;p.keokeokeo.
tp apa apa pn. season belum nk habis lagi.
good luck man utd.
i luve man utd.
good luck chupachups club ;))



and aku tkde player bernama deco,drogba jahat,.(oh statement beranii mati) ehehe ;p.
tp aku suka sikit2 kat lampard (oh lampard) ;p.


sekiian. and sum pict utk tunjuk perjalanan fantasy futbal saya.(blagak sket dh kt ranking 5. dalam liga ni rmai laki. ada 2 club perempuan je kot. manager perempuan.bangga skit. ehehe ;p)

(click kt gamba utk view yg clear)

yeah,daku dah di ranking lima tau.keokeokeo

color jersi team daku.cute kan? ;p


selected player yg hebaat(prasan) hehe.see tkde deco dgn drogba ngeng.dan si terry yg tua itu.keokeokeo

sekian. =p

No comments: